Delia descopera ca Eugen are o amanta….

In sfarsit s-a trezit si Eugen. I-am pregătit cafeaua cu lapte asa cum ii place lui si am fost sa fac cumpărăturile. A trebuit sa o iau pe Carla cu mine ca el niciodată nu sta cu ea, de parca ar avea fata cateva luni si ar trebui alaptata…

Cand m-am întors era la calculator. Mi-a tresărit inima, am zis ca mor. Eram convinsa ca mi-a gasit contul pe care l-am facut pe site-ul ala, dar m-am linistit cand am văzut ca este calm, ba chiar bine dispus. S-a ridicat de la calculator si m-a pus sa-i aduc hainele ca pleacă pana la serviciu. Stiam ca e liber, dar naiba stie? Nu mai comunicam deloc. A plecat. Calculatorul a rămas deschis.

Imi fac cafeaua si ma pun la calculator ca de fiecare data cand nu este el acasa. Ador sa citesc ce au mai scris prietenii mei pe blog, dar cel mai mult imi place sa imi las gandurile pe propriul blog. Acolo este lumea in care ma simt cel mai bine. Nimeni nu ma judeca, nimeni nu ma cunoaste. Regret si acum ca nu am dat la psihologie si am ales sa fug cu acest nemernic. Adevărul este ca ne-am iubit si ne-am inteles foarte bine inainte sa rămân însărcinată.

Elena:,,abia astept sa vii. Te iubesc”

Poftim?? Asta si-a lasat email deschis. Hai ca e chiar prost! Ca ma inseala stiam, dar ca o da in iubiri cu fufele nu mai stiam. Acum inteleg de ce nu se mai atinge de mine, de ce nu îmi mai spune sa dorm cu el. Proasta esti Delio!! Esti mai proasta ca el. Măcar scormoneste bine ca nu te mai intalnesti cu norocul asta sa poti afla cine este Eugen al tau.

20.03. 2009. ,, Iubito, mi-a plăcut aseară cum ti-ai traso cu ala” ,, iti place sa mă privesti in bratele altuia, perversule „

Ce dracu se întâmplă??? Nu mai inteleg nimic! Are una pe care o scoate la produs si sta dupa fundul ei? Simt ca o iau razna. Mă sufoc. La dracu Delia! La dracu cu tine naivo! Ce viata este asta? Si unde sa ma duc? Mama nu m-ar primi acasa cu un copil, mi-a spus destul de clar atunci cand am fugit la el ca asta o sa ma lase bortoasa si o sa plece cu altele. Nu am crezut-o, dar nici nu i-am povestit niciodata despre casnicia mea, am pozat mereu in femeia fericita asa cum o vedeam pe ea, chiar daca de multe ori o auzeam plangand in hohote dupa ce ma punea pe mine la somn. A ramas pentru mine langa tata. Eu ce sa fac? Nu pot sa fac nimic decat sa rabd daca mai pot.

Nu mai vreau sa vad nimic pe email ca ma apuca crizele si il sun. Calmeaza-te, Delia! Calmeaza-te… iubire.com ! Dracusorul ala mi-a spus ca sunt recalcitranta. Trebuie sa-i las mesaj. Poate chiar nu e un om rau, cel putin nu e ca ceilalti care m-au abordat ieri. ,, sunt recalcitranta? Poate ca viata m-a facut asa” Atat. Nu ma bag prea mult in seama ca s-ar putea sa si-o ia in cap si sa creada ca eu caut ceva. Habar nu am ce caut aici, dar stiu ca el cauta distractie. Ma rog, ce o insemna asta pe un site de matrimoniale. Mesaj nou de la dracusorul tau: ,,esti frumoasa, sunt sigur ca nu iti sta bine nervoasa.” Aha, de ai sti tu ca nu sunt eu aia… frumoasa zici? Oi fi fost candva, acum arat ca o maimuta si ma imbrac mai urat decat mama. In fine, nu trebuie sa stie strainul asta cum sunt eu defapt. Hai sa ne distram daca tot cauta asta.

Delia:- asta ma face mai speciala.

Dracusorul tau: –  Sunt convins. De cand cautam o femeie speciala

Delia: – mai cauta!

Dracusorul tau: – poate am gasit-o;)

Delia: -poate nu!

Dracusorul tau: -esti casatorita?

Delia: –  femeile casatorite stau pe site-uri de matrimoniale?'( a uitat ca i-am spus ca mai am un drac acasa atunci cand m-a abordat)

Dracusorul tau: – nu ar trebui, doar daca vor amant

Delia:: -nu vreau!

Dracusorul tau:- Nici eu!:))

Delia: Mi-a facut placere, o zi buna!

dracusorul tau: – te pup:)

Ce barbat!  Are raspunsurile la el . Pare genul ala de barbat care te face din vorbe apoi te lasa sa il cauti ca disperata. Si totusi…sa nu fie casatorit un barbat ca el? Poate ca si acasa la el exista o femeie ca si mine care are grija de copii, face curatenie si gateste toata ziua. Poate el se distreaza cu parasutele pe internet cum face si Eugen.

Eugen…Elena…ce o insemna asta? Cat o sa-l mai privesc cum se aranjeaza sa plece la amante? Cat o sa-i mai spal chilotii dupa ce vine din patul altora? Simt ca nu mai pot….si ce sa fac ? Unde sa ma duc? Cui sa-i spun? Cui?

8 gânduri despre &8222;Delia descopera ca Eugen are o amanta….&8221;

Lasă un comentariu